دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

گروه بین‌الملل: نیروهای مقاومت، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را روز گذشته با شلیک حداقل ۱۱ موشک پاسخ دادند تا انفجار این‌بار باعث ترس و وحشت اشغالگران ساکن سرزمین‌های اشغالی شود.

درحالی‌که در سه روز گذشته حملات گسترده رژیم صهیونیستی باعث کشته‌شدن حداقل شش فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۵ نفر دیگر شده است گزارش‌ها نشان می‌دهد که مناطق جنوب سرزمین‌‌اشغالی روز گذشته هدف حملات موشک‌های مقاومت قرار گرفت. سپر دفاع موشکی اسرائیل موسوم به گنبد آهنین که با مشارکت آمریکا و با هزینه هنگفت راه‌اندازی شده است تنها توانست دو موشک مقاومت را رهگیری کند.

یکی از موشک‌های مقاومت با اصابت در نزدیکی یک ساختمان در نزدیکی شهرک نتیفوت باعث خسارت سنگینی در این منطقه شد و برق بخشی از این منطقه را قطع کرد. وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی از حزب لیکود روز گذشته با نگرانی از پاسخ مقاومت به مقام‌های این رژیم هشدار داد که موشک‌های فلسطینی‌ها هر روز در حال نزدیک‌تر شدن به‌ مرکز رژیم صهیونیستی هستند. با گسترش حملات بی‌محابای رژیم صهیونیستی، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس هم در بیانیه‌ای تأکید کرد که این جنبش هرگز در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوارغزه سکوت نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی روز گذشته همچنین از حمله جنگنده‌های این رژیم به نوار غزه و بمباران شمال و جنوب این منطقه خبر داد. این در حالی است که مقام‌های رژیم صهیونیستی با تهدیدهای نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم در تدارک حمله‌ای گسترده به نوار غزه هستند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که بنیامین نتانیاهو،در آستانه انتخابات این رژیم در تلاش است تا نظر کشورهای دیگر را برای این حمله جلب کند. گفته می‌شود نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته را به گفت‌وگو با سفرای خارجی برای جلب حمایت آنها از یک عملیات گسترده به نوار غزه گذرانده است. روزنامه هاآرتص در گزارشی اعلام کرده که مقام‌های رژیم صهیونیستی در تلاش هستند تا افکار عمومی کشورهای جهان را برای حمله‌ای همه‌جانبه به نوار غزه آماده کنند.

کد خبر 191082
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز